terça-feira, 26 de julho de 2011

CSAMT denuncia dispersom de Telmo Varela

O preso político galego Telmo Varela será em questom de horas transferido da Lama para a prisom de Dueñas, na província espanhola de Paléncia.

Com esta decisom o Estado espanhol manifesta a sua firme determinaçom de castigar a resistência obreira e popular, afastando ao sindicalista da CUT e obreiro metalúgico longe da sua Pátria, familiares, amizades e camaradas.

Tal como mandárom Miguel para Villabona, agora, após mais de quatro meses preso na Lama, o camarada Telmo Varela foi dispersado para o centro de Espanha.
 
CSAMT denuncia esta política de castigo contra os presos políticos galegos, apela à redobrar a solidariedade e a secundar todas as iniciativas de apoio previstas.
 
No vindouro sábado, vai-se celebrar na praia canguesa de Liméns umha jornada solidária com um jantar popular a partir das 14 horas, e na terça-feira 2 de agosto umha concentraçom diante do mercado viguês do Calvário, às 20.30 horas.
 
À medida que tivermos mais informaçom, iremos dando conta das novidades que se forem produzindo e do novo endereço ao qual remeter a correspondência.

Nenhum comentário:

Postar um comentário