quarta-feira, 6 de março de 2013

Telmo livre!




O companheiro Telmo Varela ficará livre ao longo do dia, abandonando assim a prisom espanhola de Topas, Salamanca. Aguardamos que nas próximas horas volte a estar connosco no nosso país. Depois de dous anos seqüestrado e dispersado em diferentes prisons do Estado espanhol, esta manhá a juíza que instrui o caso decretava a sua imediata liberdade. 

Graças à sua coerente trajetória de luita e entrega à defesa dos interesses do proletariado, Telmo Varela, é um reconhecido sindicalista do metal viguês.

CSAMT reitera que foi este o motivo polo qual as forças repressivas e os meios de comunicaçom ao serviço do poder descarregárom sobre ele toda dureza da repressom e da manipulaçom mediática.

O Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo (CSAMT) recebe a notícia com suma alegria e congratula-se de termos o Telmo novamente na Pátria. O CSAMT agradece a todas as pessoas e organizaçons que, ao longo dos dous últimos anos, desenvolvêrom de forma constante umha campanha de solidariedade e apoio, exigindo a sua liberdade e levando a rua a menssagem de que a luita obreira nom é delito, e que enquanto os ricos e corruptos ficam livres com impunidade, @sobreir@s combativas e conscientes som repremid@s com dureza. 

Animamos a prosseguir sem trégua a luita contra a repressom obreira, e a dar-lhe umha mais que merecida bem-vinda, numha carinhosa homenagem que decorrerá nos próximos dias.

Um comentário: