quinta-feira, 21 de julho de 2011

Telmo e Miguel presentes na manifestaçom em defesa do setor naval


Ativistas do CSAMT participárom ativamente reivindicando a liberdade dos camaradas Telmo e Miguel na manifestaçom que quinta-feira 21 de julho percorreu as ruas de Vigo em defesa do naval.

Fôrom distribuidos 1.000 manifestos que reproduzimos integramente. Agradecemos às dúzias de obreiros e obreiras que ao longo da manifestaçom dérom alento e apoio a causa da liberdade de Telmo e Miguel e solidariamente entregárom contribuiçom económica para sufragar as despesas das campanhas e atividades do CSAMT.


A luita obreira é o único caminho  
Telmo, Miguel liberdade 
O proletariado da comarca de Vigo em geral, em particular o metalúrgico, tem sido historicamente um exemplo para o conjunto da classe obreira galega. 
A determinaçom, unidade e combatividade à hora de luitar polos direitos e por alargar as conquistas logradas na rua convertérom as luitas do metal em toda umha referência para as trabalhadoras e trabalhadores da Galiza. 
Telmo Varela e Miguel Nicolás participárom nas grandes luitas dos últimos anos a prol de um melhor convénio do metal, contra os abusos do patronato, por melhorar as condiçons de vida e trabalho do proletariado. 
Fôrom e som um exemplo de combatividade e dignidade frente as posiçons conciliadoras e pactistas que facilitárom a grave situaçom que hoje atravessa o setor naval da ria de Vigo.
Telmo e Miguel hoje nom podem estar connosco. Atualmente estám presos nos cárceres de Villabona (Astúrias) e a Lama. Miguel leva já sete encadeado e Telmo quatro. 
O seu único delito é ser consequentes com a defesa da nossa classe, agir com coragem e determinaçom a prol de um setor naval com dignas condiçons de trabalho. 
Telmo e Miguel formam parte do melhor da classe obreira viguesa e galega. Reclamar a sua imedita liberdade é um dever de toda trabalhadora e todo trabalhador. 
É necessário umha solidariedade ativa. O Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo (CSAMT) apela ao conjunto do povo trabalhador a secundar todas aquelas iniciativas solidárias com Miguel e Telmo. A apoiar economicamente aos dous camaradas presos, a enviar mensagens de apoio e ánimo. 
Nom pode ser, obreiros na cadeia, corruptos no poder!!  
Presos à rua, a luita continua! 
O capitalismo é o terrorismo!

Nenhum comentário:

Postar um comentário