domingo, 10 de abril de 2011

Nova concentraçom reclamando liberdade de Miguel e Telmo tivo lugar no bairro das Travessas


A primeira terça-feira de abril tivo lugar a concentraçom mensal que o CSAMT convoca de forma rotatória nos bairros obreiros de Vigo para solicitar a liberdade de Miguel e Telmo. Nesta ocasiom desenvolveu-se na praça de América, ao lado do centro comercial Camélias. Como vem sendo habitual dúzias de pessoas secundárom a iniciativa que foi vigiada por um importante contingente das forças policiais.

Durante mais de 45 minutos as palavras de ordem "Nom pode ser obreiros na cadeia corruptos no poder", "Telmo, Miguel liberdade", Pres@s à rua, a luita continua", Mais trabalho, menos polícia", "A luita obreira nom é delito", ressoárom com força nas Travessas e fôrom distribuidos à volta de 700 panfletos entre as pessoas que circulavam nos arredores da concentraçom.

O ato finalizou com a intervençom de Rosa, -companheira de Telmo-, quem além de agradecer esta nova iniciativa solidária, manifestou que o único delito de Miguel e Telmo era defender coerentemente os interesses da classe obreira. Posteriormente David Pichel, em nome do CSAMT, denunciou a dispersom que foi submetido Miguel, atualmente encarcerado na prisom asturiana de Villabona, e anunciou as duas novas concentraçons previstas: 14 de abril na capela do Bao, em Corujo, convocada pola CUT, e 3 de maio no Calvário convocada polo CSAMT.


Nenhum comentário:

Postar um comentário