Durante mais de 45 minutos dúzias de pessoas secundárom terça-feira 5 de julho a iniciativa solidária entre permanentes palavras de ordem em apoio aos dous operários metalúrgicos presos.
Os gritos de "Telmo, Miguel liberdade", "Nom pode ser obreiros na cadeia corruptos no poder", “Presos à rua, a luita continua", "Contra Espanha, contra o Capital, luita obreira, luita nacional", "A luita obreira nom é delito", “O capitalismo é o terrorismo”, “A soluçom a Revoluçom” dérom passo à intervençom política.
Rebeca Bravo, em nome do CSAMT, desmontou boa parte das manipulaçons e montagens policiais que acompanham as “provas” da acusaçom contra Telmo e Miguel, encorajando a continuar a somar forças e energias até lograrmos a libertaçom dos dous camaradas presos.
Novas iniciativas em marcha
Antes de finalizar a concentraçom Rebeca Bravo deu a conhecer diversas iniciativas solidárias organizadas polo CSAMT para julho e agosto.
Numha praia de Cangas terá lugar 30 de julho umha churrascada para recolher fundos. Posteriormente 20 de agosto na sala Inferno de Vigo um concerto. Iniciativa similar desenvolverá-se 27 de agosto no Farándula, também em Vigo.
Nenhum comentário:
Postar um comentário