Liberdade para Telmo
O Movimento Popular Democrático expressa a sua solidariedade e exige a liberdade imediata de Telmo Varela e Miguel Nicolás, detidos polo Estado espanhol como parte de uma constante criminalizaçom dos luitadores sociais.
Telmo Varela, um luitador honesto e reconhecido dirigente sindical e popular, entrou em prisom por ordem do tribunal nº 5 de Vigo. A repressom intensificou-se na Galiza, encarcerando quem luita contra as reformas antiobreiras, a poluiçom ambiental, a exploraçom laboral e as políticas que pretendem descarregar a crise sobre as costas dos trabalhadores e povos.
O MPD expressa o seu apoio a todos os luitadores sociais perseguidos ou encausados polo Estado espanhol, polo "delito" de exigirem os seus direitos.
Pátria Nova e Socialismo
Ab. Luis Villacis Maldonado
Diretor Nacional do MPD
Quito, Equador, 12 de março de 2011
Telmo liberdade!
O colectivo Política Operária manifesta o seu apoio a Telmo Varela, prestigiado dirigente sindical da CUT galega, lutador por causas laborais sociais e ecologistas, preso por ordem do tribunal nº 5 de Vigo.
De Portugal, esperando a sua imediata liberdade, enviamos a nossa solidariedade com Telmo, com os seus companheir@s da CUT e com a sua família e amigos.
Lisboa, 14 de março de 2011
Nenhum comentário:
Postar um comentário