A Coordinadora Obrera Sindical (COS), sindicato para a libertaçom de género, de classe e nacional dos Países Catalães, exige que Telmo Varela, operário naval e secretário comarcal da Central Unitária de Trabalhadores (CUT) em Vigo, seja posto em liberdade, e manifesta a sua solidariedade e apoio ao sindicalista galego, aos companheiros e companheiras da CUT e à sua família e amizades; solidariedade e apoio que fazemos extensivos a Iussa Prado, detido na mesma operaçom dos corpos de repressom espanhóis e posto em liberdade depois de ter declarado ante o julgado, e a Miguel Nicolás, que está encarcerado desde há dois meses.
Os povos que padecemos a opressom espanhola e capitalista já estamos costumados a esse tipo de campanhas de repressom policial e de intoxicaçom mediática como a que agora padece a CUT, mas nom nos farám claudicar. A repressão contra Telmo, incansável lutador comprometido com a causa da classe operária e da libertaçom nacional, pretende criminalizar um sindicato que se distinguiu na defesa dos interesses do povo trabalhador galego num momento de recrudescimento do capitalismo e depois de trinta anos de desmobilizaçom, consumo compulsivo, acomodamento e perda de consciência nacional e de classe urdidos desde os sindicatos e partidos da “esquerda” institucional.
A repressom contra Telmo exige uma resposta unitária do conjunto do povo trabalhador galego. Desde a COS alentamos-vos a manter-vos firmes na luta e a participar em todas as mobilizações e iniciativas que se empreenda para reclamar que seja imediatamente posto em liberdade.
Viva Galiza ceive!
Receban um fraternal abraço internacionalista,
Àrea de Relacions Internacionals
Coordinadora Obrera Sindical - COS
Sindicat per a l’alliberament de gènere, de classe i nacional dels Països Catalans
Descarregar comunicado (PDF | 62,62KB)
Nenhum comentário:
Postar um comentário