quinta-feira, 16 de fevereiro de 2012

Lume acolheu ceia solidária com Telmo e Miguel


Tal como anunciamos, sábado 4 de fevereiro, tivo lugar no centro social Lume! de Vigo, umha ceia em apoio aos dous obreiros presos em Saragoça e Topas, organizada polo CSAMT.

Dúzias de amizades, familiares e camaradas do Telmo e o Miguel confraternizárom ao longo da noite num ambiente de camaradagem. Durante o desenvolvimento da iniciativa fôrom projetadas fotografias dos dous revolucionários presos, assim como de mobilizaçons de apoio, e outras açons de agitaçom.


Na sobremesa interviu Xavier Moreda, quem ressaltou a importáncia de apoiar o Telmo e o Miguel, dando posteriormente passo à leitura de umha saudaçom enviada por Telmo desde Topas, que reproduzimos integramente.

Seguidamente interviu, também em nome do CSAMT, Rebeca Bravo destacando a justa luita que Miguel e Telmo desenvolvérom em prol dos interesses da classe obreira galega.


Saudaçom de Telmo à ceia solidária

Caras amigas e caros amigos:
Muito obrigado por estardes hoje aqui, nesta ceia solidária com Miguel e comigo.
Estou seguro de que a repressom espanhola contra o povo galego fracassará na medida em que o povo se torne solidário com os seus e as suas presas políticas.

Atos como este servem para a aprendizagem e a prática solidária. E praticando a solidariedade é como umha e um próprio se vai sentindo mais livre, mais útil, melhor ...

Sei que nom é nada fácil ser solidária e solidário porque o inimigo nos educa em valores burgueses como o individualismo e o egoismo. Sabe muito bem que um povo solidário e unido é um perigo para poder reprimir-nos e explorar-nos como até agora.

Mas hoje a situaçom do povo é tam grave que há que alargar a solidariedade a outros muitos campos como os despejos, as desempregadas e desempregados, as mulheres maltratadas, com as obreiras e obreiros em luita ... Há galhos avondo para implicar-nos. E temos que implicar-nos na luita solidária, na luita de resistência pola dignidade, por umha sociedade mais justa, se queremos que o céu azul resplandeça.

Desde a cadeia de Topas estou mais perto de vós.

Umha forte aperta a todas e todos.
Telmo Varela
 

domingo, 5 de fevereiro de 2012

Editado caderno com artigos de opiniom de Telmo Varela


Vem de sair do prelo um caderno com dez artigos de opiniom sobre temas de atualidade sociopolítica escritos polo camarada Telmo Varela nas prisons espanholas de Dueñas e Topas entre novembro de 2011 e janeiro de 2012.

Sob o título de Forja de opiniom a iniciativa do CSAMT conta com a colaboraçom do portal anticapitalista galego Diário liberdade, jornal digital onde semanalmente o sindicalista encarcerado atualiza a sua coluna de opiniom.

Forja de Opiniom: Descarregar (PDF)