quinta-feira, 23 de junho de 2011

Concentraçom solidária 5 de julho nas Travessas


Após a suspensom, por imposiçom governativa, da concentraçom mensal de junho, CSAMT convoca às 20.30 horas da terça-feira 5 de julho nova concentraçom em apoio a Miguel e Telmo.

A iniciativa pretende manter aceso na rua o facho pola libertaçom dos dous operários do naval encarcerados em Villabona (Asturias) e na Lama.

Continua reivindicaçom de liberdade para Telmo e Miguel



CSAMT prossegue realizando murais. Dous novos forom feitos no Condado e Lourinha na tarde do Domingo 19 de junho.

Postal para os presos


Vimos de editar umha postal para enviar a Telmo e Miguel. A iniciativa do CSAMT, que já leva direçom e selo incorporado, pretende facilitar o respaldo e apoio aos dous camaradas encarcerados na Lama e Villabona.

Consegue-as ligando com o CSAMT!

segunda-feira, 13 de junho de 2011

CSAMT participou na concentraçom na Lama em apoio a Telmo e Miguel


À volta de um centenar de pessoas participárom domingo 12 de junho na concentraçom promovida pola CUT na prisom da Lama. A diferença da convocada 13 de fevereiro polo CSAMT nesta ocasiom a Guardia Civil mantivo umha constante intimidaçom sobre a mobilizaçom. Antes e depois da concentraçom que contava com todas as autorizaçons governativas, três contróis da "benemérita" identificárom o conjunto das pessoas assistentes.

"Telmo, Miguel liberdade", "Nom pode ser obreiros na cadeia corruptos no poder", Pres@s à rua, a luita continua", "Contra Espanha, contra o Capital, luita obreira, luita nacional", "A luita obreira nom é delito", "Esta é a sua democracia", fôrom as principais palavras de ordem empregadas para solicitar a imediata libertaçom dos dous camaradas presos.


Um numeroso grupo de ativistas do CSAMT secundárom a mobilizaçom portanto "piruletas" e duas faixas solicitando a liberdade de Telmo e Miguel.

O ato finalizou logo de umhas palavras de Ricardo Castro.

CSAMT organizou jornada solidária em Pontedeume

Foto: Diário Liberdade
Sábado 11 de junho tivo lugar em Pontedeume umha jornada de solidariedade promovida polo CSAMT.
Passadas as 20.30h tivo lugar umha palestra informativa no Centro Social Okupado da Casa da Estaçom. No ato apresentado polo jovem militante independentista, Carlos Garcia Seoane, o companheiro do CSAMT, David Pichel, explicou a situaçom na que se encontram Miguel Aparício e Telmo Varela e os acontecimentos que levárom ao sequestro polo Estado espanhol desde há três e seis meses respetivamente.

O membro da Direçom Comarcal da CUT em Vigo destacou que Miguel e Telmo som vítimas da vendetta do Estado que se ensanha com aqueles destacados militantes do movimento operário que nom se resignam nestes tempos de crise capitalista. David Pichel manifestou que a dia de hoje nom há nengumha prova que justifique a prisom incondicional na que se encontram os dous camaradas. Aliás, fixo um apelo às pessoas presentes a escrever para ambos presos para fazer ver aos responsáveis repressivos que os presos tenhem apoios no exterior.

Às perguntas desde o público, David Pichel informou das diferentes iniciativas realizadas e programadas para socializar a situaçom de Telmo e Miguel.

Posteriormente à palestra, tivo lugar um concerto com o grupo galego Post Mortem e o basco Plan B que durou até bem entrada a noite. O dinheiro recadado com os bilhetes e o balcom deste será entregado aos presos.

Do CSAMT queremos agradecer aos dous grupos a sua colaboraçom desinteresada assim como aos e às companheiras da CSO da Casa da Estaçom.

terça-feira, 7 de junho de 2011

CSAMT respalda concentraçom na Lama


A concentraçom convocada pola CUT na Lama sábado 12 de junho conta com o apoio do CSAMT polo que apelamos a participar nesta iniciativa solidária com Telmo e Miguel. Para mais informaçom consultar http://www.cutgalicia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=227:concentracion-en-a-lama&catid=1:prensa&Itemid=18

Desconvocada concentraçom de hoje

A concentraçom mensal que o Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo (CSAMT), tinha previsto realizar hoje na Praça de América, nas Travessas, fica desconvocada. A Subdelegaçom do governo espanhol em Ponte Vedra nom autorizou o protesto por incumprir o período mínimo de dez dias estabelecido pola legislaçom espanhola para solicitar autorizaçom.

Após diversas gestons com as autoridades nom foi possível lograr autorizaçom, e perante a firme determinaçom de imposibilitar o seu normal desenvolvimento o CSAMT acordou desconvocá-la. Segundo advertirom telefónicamente está avisada à Polícia e o Concelho de Vigo para impedir a sua celebraçom no caso de que esta tiver lugar.

sábado, 4 de junho de 2011

CSAMT participou em ceia-colóquio organizada polo CS Arredista

Abraám Alonso, em representaçom do Comité de Solidariedade e Apoio a Miguel e Telmo, interviu no debate "A situaçom das presas políticas galegas" organizado o passado 2 de junho polo CS Arredista de Compostela.

Na inicativa também participárom representantes de Ceivar, da CUT e o ex-preso independentista Ugio Caamanho.